bloggpaus

cha cha! sry hade en liten blogg paus på typ 2 veckor nu men nu är jag på G igen ;) så vad har hänt idag? inget särskilt faktiskt har stek lite med trollebooi på stan, ingen skumpa idag faktiskt lite synd :( men man kan väl inte festa varje dag alleh? ;) Ska nog gå o shoppa imorn med slusketbooi och trollebooi ska bli super kul! Mqs höst/vinter designer har ju kommit så nog ska man hitta nåt alltid :) Nu ska jag ut o käka lite sushi (mums) och dricka massvis med cola faktiskt :S känns hemskt att äns behöva säga detta men mitt skumpa lager som låg på närmare 130milj i värde, euro då då föresten ;)

Skön bild på mig o antonbooi som steker lite i skolan :) du är söötast baby <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0