skola!

cha cha! Har digitalt skapande och jag jobbar på som fan..not. Sitter mest o tankar massa filmer och lyssnar på musik :p Blev ingen joshua radin konsert tyvärr :( lite synd eftersom jag hade backstage biljetter osv men men, så kan det gå ibland. Iaf så är det fest ikv, blir ju självklart lite stekande med smirnoff ice :pPppPp Förövrigt så börjar mitt nagellack försvinna! :D Har haft det nu i snart 1 vecka och har inte haft tillgång till sånt där medel som tar bort det så :p Men nu ska jag kolla på film har ju faktiskt lektion så :) puss <3

ps. Bengan kom tillbaka från sin älgjakt som han varit på i typ 4 dagar, så skönt o få träffa stekarn igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0