GUESS WHO'S BACK?

MARTINBOOI IS FUCKING BACK IN ACTION! Ska ut o partaja med trolle o nåra mer till typ josefin idag :):):) SKA BLIJO F1KUL :):):):):)  iaf jag har tiep lektion nu och sitter brevid trollebooi och typ bloggar, lyssnar på joshua radin. FÖRESTEN GISSA VEM SOM HAR GRATIS BILJETTER TILL JOSHUA DEN 14e? SJÄLVKLART ÄR DET MARTINBOOI!! Taggar dit med freddebooi, jontebooi, foosbooi och förmodligen hottenbooi. ska bli helt underbart, älskar honom <3 Iaf ni knaske undrar varför jag la ner med bloggandet i typ 2 veckor? Jo det var för att det var helt enkelt för jobbigt o vara känd :(
Folk kom fram på stan o bara "ÅÅÅH MARTINBOOI KNULLA MIG" så ja... det var fett jobbigt. Men nu är jag tillbaka med ca 3 inlägg per dag (ska försöka med det iaf) och ÄNNU MERA SKVALLER OM ALLT O ALLA!

Nu ska jag iväg på lunch med trollebooi:) blir väl sushi på nån lyx restaurang med lite rosé vin :) hejdå <3 älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0