chacha!

chacha alla bloggläsare! :) Dålig update i know men lixxom jag har väl också ett liv? viss jag vet att ni älskar mig och vill göra mig med barn osv men jag är fkaitkst upptagen jag med lixx::? :$ Anywaaay idag är jag tieep ledig ;) så idag har jag typ bara chillat och druckig kaffe latte, SMAKAR UNDERBAT! Fick också reda på att freddebooi precis beställt 4 flak med skumpa!!! Direkt importerat från italia! ;) Har jag förresten berättat att jag o freddebooi ska skaffa egen lägenhet? En Skit fin lägenhet som ligger på Lidingö ;) kommer bli suuper! bara sitta och avnjuta lite rose vin på våran balkong! :) Men men nu ska jag väl dra mig ner mot stan och hämta ut lite kläder jag har beställt för typ 129000 men vadå det är ju typ inget :p puss hej <3

Kommentarer
Postat av: hottenbooi

ÅHH SEGIS !

2009-11-25 @ 17:11:26
Postat av: Ebba

Den är från MQ, förra året

2009-12-29 @ 00:47:21
URL: http://ebbaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0