sry för dålig update

cha cha alla läsare eran favorit är här igen! Så vad har jag haft för mig då? Jo det ska jag tala om jag har lirat world of war.. öhm mena jag har festat som fan det klart! herrehud! Aja igår var vi hemma hos freddebooi och chill drack lite öl faktiskt :S skumpan var slut så vi tog lite corona istället ;);) Aja det var skit chill iaf och imorn så ska jag hem till hottenbooi och stanna där i 3 dagar och bara chilla, och dricka massvis med alkohol. Nu är det faktiskt min tur o bjuda min babys så jag får väl ta o köpa in lite skumpa te dom :) Min farsa fyllde faktiskt precis på mitt konto med nya pengar (2mille) Men jaja det bränner jag på en kväll ^^ :** Har fått många klagobrev på min bilddagbok att jag är som nån krillebooi? :S VEM FAN ÄR DET? inte för att jag bryr mig men det är han som wannabe mig det klart.. det borde ni väl fatta? Gaash tröttsamt o vära så jävla snygg och populär :(

GISSA VAD MARTINBOOI SKA GÖRA I ÖVERMORN? jo han ska nämligen göra en läppförstoring!!!! Yes box tänkte ta o spruta in lite botox i mina fina läppar på min pappas klinik som han äger :) Och igår när jag var o festa ute på stureplan, gissa vem jag träffade på?! VICTORIA FUCKING SILVSTEDT!!! Det slutade iaf med att vi hamna i hennes säng men som sagt jag gör bara one night stands :(

Japp kanske uppdaterar lite senare ska spela worl.. öhm ska ut o steka hejdå love u <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem i facebooks anti-booi! blärk för booi's!

2009-08-10 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0