regn regn o ännu mera regn :(

tjooosan! sitter här o trökar men nu är iaf freddebooi och jontebooi på väg hit så får se vad vi hittar på.. kanske lite shopping i sture gallerian eller nåt :) Iaf det är lördag och ni all ska säkert ut o festa o knulla med randoms.. fast inte martinbooi nejni för han är fortfarande bakis sen hottenbooi :( Förresten jätte kul att ni bloggläsare kommer fram till mig på stan och frågar om autograf och att ni vill ta bild med mig :) sånt uppskattas. Ni undrar säkert hur mycket jag tjänar på min blogg? Jo det ska jag tala om, jag tjänar 10000 i månaden på detta! :>> Och min blogg växer snabbt uppåt med många nya tittare varje dag! Har tänkt o gå om blondinbella snart i  tittarsiffror, aja ska dra ses puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0