kul första dag

cha cha  bloggen! Så idag var jag nervös som fan liksom shit.. första dan i skolan :$$$ Jaja jag började kl 9 så nån lärare snacka om nånting (tror jag somna) sen slutade vi efter det typ halv 10.. VÄRD SKOLDAG, jag åkte asså tåg i 2 timmar fram o tillbaks för att vara där i en halv timme :@ Aja ikväll ska jag hem till essgrenbooi på en feeeet hemmafest som kommer äga så jävla hårt! Det är btw absolut sista skumpa partyt :( känns förjävligt om jag ska vara ärlig. Får nog nästan öppna en flaska när jag är ensam nån gång och spruta på mig själv eller nåt :$$ Kan också berätta att jag och jonathan har tagit nästa steget i våran relation :) VI HAR FÖRLOVAT OSS :D:D:D::DD::D:D har aldrig varit så glad som jag är just nu!! :D Men ska börja göra mig iordning nu puss puss :)


ps. nån som vill ta en fika på ströget på lördag?

Kommentarer
Postat av: Jonathan

va? vem är du och har du förlovat dig med mig? :S

2009-08-21 @ 15:42:28
Postat av: hhelenn

hahahahahahaahah

2009-08-21 @ 20:38:05
URL: http://vibratiioner.blogg.se/
Postat av: Marielle

Längtar/längtade du tills du blir/blev 18?

Vad har du för tankar kring den åldern? :-)

2009-08-22 @ 10:27:34
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0