har nåt tråkigt o berätta..

cha cha! som sagt har nåt jätte tråkigt o förklara för er alla bloggläsare. Jag och jonathan ha gjort slut :'( JAG VAR FUCKING OTROGEN!!!!! fast aja.. jonathan var lite för trång för mig :S Ops nu kommer han o läsa det, aja jag bryr mig inte. Idag ska jag iaf fika lite senare med blom, fredde och jonte. Föresten har jag tagt min tid o tänka lite.. Jag tänker bli NÄSTAN 100% seriös med min blogg. Vad tycker ni om det? har märkt att mina tittarsiffror minskar me o mer så jag antar att jag måste börja skriva lite känslor nu. Förövrigt var jag precis nere på stan och tänkte hämta ut ett paket, vi kom dit kl 14:40 och det posten stängde 14:30.. Japp så äre nu ska jag gå o klunka lite smirnoff ice och bara knulla brudar och självklart STEKA!

älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0