fulla som fan!

cha cha vi är ttiep fulla som faaan ;PpPpPp det är fett kul här och våran sup polare foss hälsa nyss på och hade en 20 brudar med sig, alla var fräsha som fan och vi hångla med alla typ. Poibooi är så jävla full, nyss gick han fram till prinsessan madelene som är här och festar med oss och fråga om dom skulle knulla!! Hon sa ja så dom är och.. ja, håller på o pillar o sånt. Shit jag har inte plattat håret på evigheter typ :S:S aja jag är lika snygg anyway thii,, ;** Som ni vet har jag gjort min läppoperation nu och funderar även på en bröstförstoring, vad tycker ni? Det blev iaf skit bra och jag kan lägga upp en bild på mina lips sen ;) nu ska vi fortsätta festa! älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAM ! vilka heta boois

2009-08-13 @ 02:38:57
Postat av: Anonym

hahaha :D



Http://Johannalicious.blogg.se

Http://Johannalicious.blogg.se

2009-08-13 @ 03:02:11
Postat av: MetalJonte

nej nej nej nej nej! usch usch usch usch! DÖÖÖÖÖÖ!

2009-08-13 @ 12:48:57
Postat av: MetalJonte

nej nej nej nej! usch usch usch usch! DÖÖÖÖÖÖÖÖ!

2009-08-13 @ 13:38:59
Postat av: martinbooi

sv metaljonte: asså shit.. du gör ju bort dig själv seriöst? alla som kollar min blogg är brats gå o bli rik seriöst..

2009-08-13 @ 13:45:45
URL: http://martinbooi
Postat av: MetalBatman

Jag håller med metaljonte ni borde dööööööööööö och ge mig all skumpa och pengar så att jag kan köpa MINA Batmankort så döööö

2009-08-13 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0