Då gick det som det gick..

Jag må säga att jag inte skulle ut o supa igår men.. nu gick det som det gick och nu ligger jag här helt död och ångrar alltihop. Aja det var kul iaf, vi var hemma hos freddebooi och kröka på som fan. :) Vi drack fakstiskt smirnoff ice ist för skumpa :S jag vet helt cp såhär..Som jag har skrivit innan ska jag göra en bröst operation, min läpp operation gick helt perfekt och som ni kan se på min nya header (som jag har gjort helt själv) så är det lyckat. Aja funderar på D kupa vad tycker ni om det? ;);) grr jaja nu ska jag gå och gråta över mitt liv i sängen igen puss <3

Kommentarer
Postat av: MetalJonte

Verkar som du börjar på att bli emo...

2009-08-16 @ 14:00:13
Postat av: martinbooi

jo du metalljonte :(

2009-08-16 @ 14:05:41
URL: http://martinbooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0